lördag 31 december 2011

År 2011....

Här kommer en snabb genom gång på de viktigaste händelserna under 2011.

JANUARI:
  • Noah börjar på dagis.
  • Jag börjar köra på körskolan för att ta körkort.

FEBRUARI:

  • Klarade terion till körkortet.

MARS:

  • 9/3 testade jag + på graviditets test.

APRIL:

  • Jag tog körkort.

MAJ:

  • Sjukskriven från jobbet pga graviditeten.
  • Var på mammablogg galan. Jätte trevligt... längtar till nästa.

JUNI:

  • Sommaravslutningen på jobbet gick bra.

JULI:

  • Byter blogg adress.
  • Förlorar en nära vän.
  • Semester

AUGUSTI:

  • Noah börjar sova i en stor säng.
  • Berra flyttar hem till oss.
  • Blir sjukskriven igen pga graviditeten.

SEPTEMBER:

  • Noah fyller 2 år.
  • Jag var på mitt första blogg event. Hoppas att få gå på mer.

OKTOBER:

  • Jag börjar stega i Willvin walken.
  • Jag var på mitt första förälödramöte som mamma.
  • Var på Underbara Barn Mässan.
  • Noah fick sin första medalj... spring tävling på dagis.

NOVEMBER:

  • Emma kommer till världen.
  • Jag vann Willvin walken.

DECEMBER:

  • Firar jul med släkt.
  • Träffar Milla efter 1 års saknad.
  • Fira ny år med fina vänner.
  • Noahs första lucia tåg.

Är säker massor av saker jag glömt men men.

Hoppas nu att 2012 kommer att bli ett toppen år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar