fredag 23 december 2011

BVC

I går var var jag & Emma på bvc för att väga & mätta den lilla damen.
Nu väger hon &  4130g & är 52,1 cm.
Nu så har hon börjat växa så det knakar,
Ska tillbaka den 19/1-12 & då är det även läkarkontroll.
Bvc sköterska tyckte inte vi behövde komma tidigare eftersom Emma ökar i vikt men skulle jag vara orolig så var det bara att ringa så skulle vi få komma tidigare för att väga henne.
Hon såg även att Emma har fått torsk så nu är det att bdda tunga på henne & mina bröst så det försvinner.

Emma hade just somnat när vi kom fram så jag fick ta av henne kläderna medans hon sov så som straff så kissade hon ner sin body & hela handuken som låg på bordet.
Jag hade inte tänkt på att ta med extra kläder eftersom vi bara skulle ner till bvc så jag & sköterska fick lägga in papper så hon inte skulle bli kall när vi gick till bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar