lördag 19 november 2011

Trött mamma.

I går eftermiddag så åkte P upp till stockholm för att få på en konsert så jag blev ensam med barnen.
Var inte så orolig eftersom båda sover bra.

Kl 19 så sov Noah så jag & Emma i soffan & bara myste. Vi flickor...
Vid 21 tiden så gick vi upp för att Emma skulle få kvälls målet & sen sova, jag tänkte att då kan jag ligga i sängen & titta på tv eller läsa lite, men den lilla damen hade andra planer.
Hon somnade & sov i ca 20 min för att sen vara vaken till kl 3 i morse.
Då var jag så trött att ögonen i kors så jag somnade på 2 sek.
Kl 5 så hör jag en liten röst: mamma... mamma.. mamma..
Då hade Noah vaknat & han tänkte inte sova mer så då var det bara att stiga upp.

Så nu sitter vi i soffan & tittar på Musse, lilla damen sover som en stock.
Snart blir det dags att lämna ner henne till farmor/farfar för att åka & hämta P vid tåget.

Sen hoppas jag att jag kan få lägga mig en stund innan vi ska i väg på kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar