tisdag 22 november 2011

Jag vann.

Ni som följer mig här vet att jag har stegat i Willvin Walken , jag la upp bilder på mina steg till Emma föddes men den så glömde jag det.
Jag stegade ändå.
I när jag var inne på Facebook så får jag se att jag har vunnit steg tävlingen.

Det är inte den dom gått längst för det har jag inte gjort utan en slumpmässig vinnare o nu så blev det jag.
Jag blev så glad.
Jag var ju med bara för att ha en morot att röra på mig även fast jag var hög gravid plus att inte bara vänta på förlossningen. Kunna ha tankarna på annat.

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du vann!

    Okej, ja det är nog smidigast. Vi börjar jobba också på Måndag.
    Vill du komma hit på lunch på måndag då?
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vill du komma och äta innan du hämtar honom då eller? :-)

    SvaraRadera
  3. Eller vill du komma efter du lämnat honom på morgonen, så kan vi äta frukost tillsammans? :-)

    SvaraRadera