onsdag 9 november 2011

Liten uppdatering.

Nu tänkte jag berätta lite snabbt varför jag har haft en blogg paus.
I fredags när P kom hem från jibbet så åkte vi in till förlossningen efter att jag hade pratat med om pga av att jag under förra veckan inte fick behålla mycket av det jag åt & drack.

Vi kommer in & får träffa toppen sköterskor & BM som efter dr ordination ger mig dropp.
Får träffa dr tillslut som gör bedömingen att jag ska stanna över natten för observation samt för att på morgonen ska prata om att sätta i gång mig redan nu för att hon tror inte att min kropp kommer att orka annars.

P åker hem & jag lägger mig med mitt dropp & försöker sova så gott det går.

Lördag morgon när ronden är så kommer det in en annan läkare som säger till mig att här blir det ingen i gångsättning.
Vi kommer i en diskution där jag säger att läkaren jag träffade i går sa att jag skulle få det, får som svar:" Nu är det jag som bestämmer & inte hon. Du kan åka hem & vänta.
Vi sätter inte i gång förren du är i V.42 men du kan få en tid den 14 för att försöka att få det tidigare lagt."

Så när P kommer för att hämta mig så har jag brytit i hop så när vi kom hem så låg jag i sängen resten av dagen & kvällen.
På söndagen så tog jag mig i kragen& steg upp & var med Noah.
Han ska inte behöva lida av att jag mår dåligt.

Så här har ni hur mitt liv ser ut just nu.
Spyr & mår illa hela tiden.

1 kommentar:

  1. Men VA FAN! Så får man väl inte säga?! Vilken riksidiot! Tänker på dig ska du veta, hoppas snart att pyret vill komma ut så du slipper må så dåligt! Att säga att det är värt det törs jag nästan inte för jag vet själv att jag ville slå folk på käften som sa så till mig de sista veckorna!

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera