torsdag 24 november 2011

Mag sjuka....??

I går när jag hämtade Noah på dagis så hade dom satt upp en lapp där det stod att dom hade 6 fall av mag sjuka..

Så då bestämde jag mig att Noah skulle få vara hemma redan i dag för jag vill inte få hit nån äcklig kräk sjuka...
Men hittils så har det inte kommit nåt från Noah så " peppar peppar" vi kanske klarar oss.
Känner att jag inte skulle orka ta hand om 2 barn samtidigt som jag spyr, plus jag har ju just blivit av med att spy nu när Emma har kommit så jag vill verkligen inte spy igen.

Nattten har inte varit rolig...Noah är så mammig nu att jag tror jag blir galen.
Det är bara mamma som gäller... P får inte göra nåt, så nätterna här är inte roliga... först så är Noah inne i en period när han drömmer väldigt mycket som gör att han vaknar & är ledsen & då ropar på mig.
Kommer P då så blir allt värre, så det blir jag som går & när han har somnat om så är det dags för Emma att äta.
Så det känns som jag aldrig sover.
Men det kommer snarrt att bli bättre det vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar