måndag 24 februari 2014

På skrivet.

Nu så kan jag berätta om mitt nya jobb.
Börjar den 14/4.
Var nu på morgonen & skrev på anställnings avtalet samt träffade några jag kommer att jobba med.
Jag har fått jobb på Bruks skolan här hemma i H-näs.
Kommer att jobba i förskoleklassen samt på fritids.
Jag ser verkligen fram emot det, det kommer att bli en stor utmaning att få jobba med större barn.
Samt barn med invandrar bakrund.
Det som gör allt extra bra är ju att jag inte behöver pendla mer... inget mer sj...
Och att jag kommer att kunna gå upp till heltid igen & ändå träffa mina barn.
Kommer kunna cykla & då kanske lite mer kg försvinner....
Nästa måndag ska jag dit igen för att planera lite inför min start, få papper, nycklar mm.
Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar