måndag 17 februari 2014

Min lilla kille börjar bli stor...

Nu börjar min lilla prins bli en stor kille.
I lördags så åkte han i väg till Leos lekland i E.tuna med sina barn gympa grupp.
Det är första gången han är i väg utan nån av oss föräldrar... ok han har varit med mormor &  moster men aldrig utan helt.
P släppte av honom vid sporthallen där bussen väntade sen så åkte han hem.
Jag & Emma åkte & hämtade honom.
Han var jätte trött men glad & frågade om vi inte kunde åka dit nån gång.

Sen i söndags så var han på sitt första utan föräldrar kalas.
När vi har varit eller haft kalas så har alltid de vuxna stannat för att oxå fika & prata lite.
Men i går så lämnade P honom hos Lova (hans tjej) för att komma tillbaka när det var slut.
När Noah kom hem var han även då glad & berättade att det hade varit han & 3 tjejer på kalaset.
Så nu måste jag väl inse att han inte behöver mamma lika mycket längre.
Fast jag är glad att han börjar bli självständig för jag kan ju inte hålla han i handen hela livet, räcker ju att jag står vid sidan om & hejar på & finns där när det behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar