söndag 16 februari 2014

Med såna vänner vem behöver då ovänner...

Nu menar jag inte alla mina vänner så om man inte känner sig träffad så behöver man inte ta åt sig.
Jag har en vän som jag träffade ganska mycket när jag flyttade ner hit, vi festade, fikade osv.. men sen så fick vi barn & tiden fanns inte alltid där att träffas men jag försökte att lägga tid på vår vänskap.
Vi hördes på FB ganska ofta.
Vi träffades senast nu i julas på ett julbord där hon bara ignorerade mig & nu i dag  läser jag på FB att hon har haft fest för hon har fyllt år & nu har hon förlovat sig.
Visst hon behöver inte bjuda mig om hon inte vill ,men man kan inte hålla saker hemligt nuför tiden när FB finns.
Så nu var sista spiken i kistan för vår vänskap spikad så nu kommer jag att sluta lägga ner tid på den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar