söndag 16 februari 2014

Nya tag.


Nu har min förkylning äntligen försvunnit efter ca 4 v.
Så i dag blev det en pw där jag även körde lite intervall träning.
Jag går ju vid landsvägen så det finns ju såna vägpinnar så jag sprang & pw varannan så det blev lite flås...
Sen när jag kom hem så blev det lite cirkel träning.
Så nu har jag sen jag började gått ner 5 kg... jag det kanske inte har gått jätte fort men då har jag ju varit sjuk i 4 v så då har jag inte kunnat röra på mig bara sköta maten.
Sen så har jag börjat gå till & från jobbet nu så där kommer jag att få en promenad på ca 30-40 min per dag så kanske så kommer jag att nå mitt mål nån gång.
Plus att nu när jag börjar mitt nya jobb i april så kommer jag att kunna gå eller cykla till jobbet & då hoppas jag att det kanske kommer att hända lite mer i vikten....
Men jag har sagt att det får ta den tid det tar....

1 kommentar:

  1. You go girl.....!!!! Heja oss, vi e bäst!!! Kämpa kämpa kämpa!!// C

    SvaraRadera