söndag 21 augusti 2011

Trött.

Nu börjar jag bli trött på att vara gravid, känner mig som en elefangt som är gravid i 2 år.
Det kämms som jag har varit gravid i evigheter medans alla andras graviditeter bara springer fram.
Går i v. 29 i morgon så visst, jag närmar mig slutet & går det som det gjorde med Noah så är det mindre än 10 v kvar men just nu känns det låånnggt bort.
jag vet ju att det är mitt illa måeende som gör att jag börjar tröttna på detta.
Men tänk er själva att spy flera ggr om dagen i 9 månder, det skulle få vem som helst att tröttna.

Sen så sover jag så dålig på nätter pga av sammandragningar, halsbränna mm så jag längtar att detta ska ta slut.
I fredags så ringde dom från MVC för att säga att på tisdag ska jag dit för att ta nya blodprov för att kolla sköldkörtel för den kan tydligen påverka illa måeendet.
Fast det känns ju som dom borde ha gjort det tidigare inte nu när det är 11 v kvar.
Med Noah gjorde dom det tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar