tisdag 30 augusti 2011

Nya sängen & lite uppdatering.

I lördags så köpte vi en ny säng till Noah, när den var i hop satt var han så lycklig att han hoppade runt i den.
Vid lägg dags så gick nattningen jätte bra & fort & han sov som en stock hela natten.
Söndag & gårdagens nattning gick inte lika bra, då ville ha tillbaka till spjälsängen så det slutade med att jag fick lägga mig brevid honom i sängen.
I natt vaknade han & var jätte ledsen så det var bara för mig att hämta min kudde & lägga mig hos honom.

Så nu hoppas jag att det ska bli lättare att natta honom att detta bara har varit en över gång.

Nu så lite uppdatering:
Det händer inte så mycket i mitt liv nu när jag är sjukskriven, jag är bara hemma & tar det lungt.
Mår fortfarande illa & spyr, men nu så ser jag ett slut på detta.
Lovar att berätta om det händer nåt speciellt i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar