söndag 5 april 2015

Tumörer borta?.

I onsdags var det äntligen dags för mig att ta bort mina tumörer i huvudet.
Nåt som jag inte har pratat om bara med mina närmaste.
Operationen gick bra, dom la lokalbedövning runt dom o sen skar dom upp huden för att sen plockade läkaren bort dom.
Läkaren var så fräck så han stack in dom under duken där jag låg så jag såg dom.
Den stora var som en golfboll som jag har vetat om men den andra var inte lika stor men större än vad jag hade trott.
Så nu har jag stora fina stygn i huvudet som ska tas bort på fredag så man har lite värk i huvudet samt att det kliar så mycket.
Fast det är ju ett tecken på att det läker, men det är jobbigt.
Så nu får jag vänta o sen om dom kommer tillbaka eller om det kommer nya.

 Men jag har även fått veta vilka som är mina vänner .. Vilka som har stöttat mig, lyssnat på min oro osv.
Så i bland behöver man ha lite otur för att se vilka som ställer upp till 110 % 

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det gick bra med operationen. Vi får verkligen hoppas att de inte kommer tillbaka. Hoppas verkligen det var godartade och att du slipper vara med om sådant igen.

    Stor kram

    SvaraRadera