söndag 26 april 2015

Komplikationer???

Som jag skrev för ett tag sen så tog jag bort 2 tumörer i huvudet.
Allt gick bra, men nu så börjar jag undra om nåt gick fel.
För jag har så ont i ena såret som gör att jag får migrän huvudvärk som gör att jag spyr av värken samt får yrsel, attacker.
Var tillbaka hos läkaren i onsdags o såren har läkt då han vet inte vad som gör att det gör ont.
Det kan vara så att den har börjat växa igen eller att det ligger en infektion under ärret .
Så nu ska jag avvakta tills på onsdag o gör det fortfarande ont så ska jag ringa tillbaka så ska man försöka ordna en skall röntgen.
Eller om det blir riktigt illa så är det akuten som gäller.
Hade jag inte jobb och familj att tänka på så hade jag nog lagt mig i sängen o inte rest mig upp.
Jag känner att detta tar all min energi.

1 kommentar: