lördag 11 april 2015

Pierre Roberts tränings top.

Jag har fått äran att få testa Pierre Roberts tränings top.
Har haft den hemma ett tag men jag har ju inte fått träna pga av operationen & stygnen, men i går så tog jag bort dom .
Så kl 6.45 i morse så satte jag på mig tränings kläderna och gick en pw på 7.5 km.
Kände mig så peppad så det gick så,bra.
Och det bästa av allt var att jag inte alls kände av topen, den satt som ett andra skin.
Jag har upplevt av andra tränings toppar att dom åker upp, sitter inte kvar eller att dom skaver men denna var så skön.
Så jag längtar att få,träna mer med en.
Kommer att köpa fler och då i andra färger.
Nu så har jag denna underbara blåa.

Är sugen på en vit & en svart.
Ska oxå bli roligt att testa den i andra tränings former men som det känns nu så är den jättebra.
Den får betyg 👍.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar