söndag 13 april 2014

Sista dagen på Bäret.

I torsdags så var det sista dagen på Bäret.
Kändes konstigt att låsa dörren för sista gången.
Jag har ju varit där i 7 år.
Sett barn komma & gå.
Mina kollegor & jag har firat min 30 års dag, deras 50 års dag. Mina 2 graviditeter.
A´s dotters student, även sett henne växa upp till en vacker & smart tjej.
M´s bröllop...
Ja massor har vi delat i både vått & torrt.

Här kommer lite bilder  på presenterna jag fick.







 Den gula blomman fick jag av 2 av mina pendlar kompisar & den lilla lila blomman var från ett barns mormor.
Sen i fredags så gick jag & mina kollegor ut en sista gång.
Vi åt på Texas Long Horn & sen gick vi & såg på Jonas Gardell.
Fick även presenter från dom.


Symbolen på halsbandet betyder evighet & det är vårt motto... att vi finns för varandra i evighet.

Kommer att sakna dom men vet att dom är bara ett samtal bort.
Men nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar