söndag 13 april 2014

Nya kläder...

I början på året så skrev jag att jag skulle börja mitt nya liv.
Jag började gå till/från tåget, ta pw på helgerna.
Inga stora förändringar men  nu så har jag börjat märka skillnad & kollade på vågen & den visade -9kg.
Så då insåg jag att det var därför mina jeans har börjat hänga lite här & där.
Så i dag unade jag mig 2 par nya jeans & några nya tröjor.
Men jag är inte klar har X antal kg kvar.
Och nu när det nya livet börjar med nytt jobb som jag kommer att försöka att cykla till 2-3 ggr i veckan samt att måltiderna kommer att vara mer regelbundna så hoppas jag att några kg till ska försvinna.
Fast jag har sagt att jag är inte så besat av vikten utan vill mer gå ner stl så det kanske inte blir alla kg som jag tänkt mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar