måndag 21 april 2014

Redo för v.2

I morgon så är det v.2 på det nya jobbet, men nu kommer vi att vara på hemma plan så då kommer det vara på riktigt.
Man kommer att ha ett schema som man ska följa så nu ska det bli roligt att se om detta är ett jobb för mig eller om det blir att söka ett nytt.

Träning denna vecka har varit 0 både pga av att jag inte har orkar samt de dåliga nyheterna jag fick i måndags så även maten har varit slarvigt....
Har använt min sorg som ursäkt för att äta godis mm
men i morgon så ska jag börja igen.
Jag tror att man behöver ha en synd period i bland & bara äta lite gott.

Vill skriva men orkar inte... tänker på Linnea som nästan alltid ringde eller sms:ade när hon hade läst bloggen för att kolla hur allt var...
Kommer att sakna våra samtal....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar