måndag 4 mars 2013

Trött på allt.

Jag är så trött på allt & alla just nu.
Jag får höra att jag är en dålig mamma för att jag jobbar som jag gör...
Då menar jag inte att folk säger det rakt ut utan med små pikar eller kommentarer som tex: det är synd om mina barn som inte får träffa mig...
Jag vet att jag har skrivit om det tidigare men det tar på mitt psyke att få höra sånt, tillslut så blir för mycket & det är där jag är just nu.
Vad ska jag göra...
Leva på A-kassa så jag jan vara hemma eller ska jag jobba så jag kan ge mina barn allt som dom behöver.
Jag gör allt för att dom ska må bra & det gör dom.

En annan sak som gör mig trött är att jag inte kan blogga som jag vill göra.
Jag har en massa inlägg i huvudet men vågar inte skriva de för när jag skrev ett tidigare inlägg så blev det bråk för det var personer som tyckte jag hoppade på dom.
När jag skriver så är det sånt som jag funderar på eller sånt som gör mig irreterad, det sista jag vill är att såra någon.
Och skulle jag vilja göra det så skulle jag namn ge folk.

Det känns som om vad jag än gör så blir det fel.

Vissa dagar vill jag inte äns resa mig ur sängen men jag gör det för mina barn utan dom så hade jag nog inte kommit upp.

Så alla ni som har åsikter om mig & min situation så tänk om det var ni.... som inte fick träffa era barn pga av att ni är borta mellan 12-14 timmar om dagen pga av att ni måste jobba samt har res väg till & från jobbet på 2 timmar.

Jag veta att detta inlägg är bara en massa bla bla men för mig var det skönt att skriva av mig.
Och är det nu nån som känner sig på hoppad så är det inte meningen & i såfall är ni välkomna att kontakta mig så jag vet vad jag har gjort.

2 kommentarer:

  1. Om jag vore dig så skulle jag lösenordsskydda bloggen, eller de inläggen som du misstänker kan vara känsliga eller missuppfattas.
    Känner du att du behöver skriva av dig, så ska du göra det. Det är ju din blogg!

    Och förresten, du är en superbra mamma till dina barn, trots lång resväg till jobbet!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Du ska inte ha dåligt samvete för att du är mamma och jobbar! För att "överleva" måste man faktiskt jobba....
    Ha en skön fredag

    SvaraRadera