måndag 18 mars 2013

Bloggminglet.

I helgen så ska jag i väg på Bloggminglet som kommer att vara på Vildmarks hotelet i Kolmården.
Det ska bli skönt att få vara Qicki & inte mamma även om jag kommer att sakna mina små älsklingar.
Lite nervös är jag men inte som jag var förra året när jag var på Blggminglet eller mammablogg galan.
För nu känner jag några mammor plus att jag känner mig lite modigare.
Och ett stort plus är att jag vet att en mamma inte kommer att vara där.
Vill inte prata illa om nån men denna mamma är den otrevligaste jag nånsin möt.

Så på lördag morfon så tar jag bilrn & kör mot Nyköping där jag ska plocka upp 2 mammor som ska åka med mig sen bär det av.
Har redan börjat packa väskan efter som jag kommer hem så sent på kvällarna så jag hinner få med allt.
Men känner jag mig rätt som kommer jag väl ändå att glömma nåt.

Nu hör jag att det är nån som ropar på mig så nu får det vara färdig skrivet för nu.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får det jättetrevligt! Hade så önskat att jag kunde åka dit men eftersom inte barn fick följa med (ens 1 månaders) så kändes det inte aktuellt.

    SvaraRadera