lördag 9 mars 2013

Stor shopping...

I dag åkte hela familjen in till K-holm.
Där hade jag stor shopping inne på Åhlens till Noah & Emma.
Köpte:
 Noah:
4 st tröjor
3 st byxor
1 pkt kalsonger (till påsk ägget)
1 såp bubbla ( till påsk ägget)

Emma:
3 par strumpbyxor ( 1 par ska till påskägget)
2 pkt trosor (1 pkt till påskägget)
2 klänningar
1 såp bubbla (till påskägget)

Sen blev det 4 pocket böcker till mig & 3 pkt muffins formar.

Så nu har jag & Noah bakat gröna muffins & sen ska vi ha på blå glasyr. Noah önskemål.
Kommer bilder senare...

Som ni såg skrev jag att vissa kläder´kommer att hamna i deras ägg, det är för att jag känner att det behöver inte bara innehålla godis för sånt kommer de att få ändå eller i alla fall Noah.
Kommer att lägga ner lite till & ja i Noah´s kommer jag att lägga ner en klubba & tablett ask.
I Emmas kommer det inte vara nåt godis alls utan där kommer jag nog att lägga ner några kex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar