söndag 25 november 2012

Helgen...

Helgen har bestått av tvättning, krama familjen sätta upp jul gardiner mm.

Lördagen började med att att jag fick sovmorgon till 8.30....
Sen så tog jag & Emma en liten mys stund i soffan medans grabbarna var i väg & köpte isolering.
När dom kom hem så vart en lite fika hos svärisarna.

Vid 14 tiden så fick jag läsa på FB att min vän L hade fått en liten son.
Så då åkte jag & Noah ner till Lager för att köpa en present så vi kunde skick aden samtidigt som vi skicade i väg en födelsedags present till Gabbe. P´s kusins son).

Kvällen tillbringades i soffan mumsande på lördags godis.

Söndagen har jag & Noah satt upp julgardiner, stjärnor & ljus stakar så det är klart inför nästa helg då vi inte kommer att vara hemma utan vara i Stockholm hos mina föräldrar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar