lördag 10 november 2012

Besviken

Ja jag vet att jag nu kanske är lite löljlig....men jag är lite besviken.
Emma fyllde ju år i går, & jag trodde att en person skulle höra av sig för att gratta för h*n fick en påminnelse om det förraveckan.
Jag vet att allas liv inte kretsar runt mig & mina barn.

Men men det är inte mycket att göra åt.

I dag har vi i alla fall firat Emma, min underbara vän S kom med sin son & vi åt tårta & pratade skit.
Det är så rologt att se hennes son & Noah leka, dom gör det så bra.
Emma försökte vara med på ett hörn men lyckades inte så bra med det.

I morgon blir det kalas igen för då kommer farmor, farfar, mormor, morfar & moster hit.

Ja nu fick jag inte sitta här mer... det är en liten som kräver min uppmärksamhet.

1 kommentar:

  1. Ja de leker så bra ihop våra fina killar. Det syns att de tycker om varandra.
    Tack för att vi fick komma idag och fira er fina tjej!
    Tack för tårtan :-)

    (blev en rask promenad på 5 km för mig när vi kom hem ;-))

    SvaraRadera