söndag 25 november 2012

Förlåt....

Nu har jag ju inte så många läsare men jag vill ändå säga förlåt för mina få inlägg & när dom väl kommer så är det bara en massa klagomål.
Det är så att jag inte har mått så brå nu ett tag & då har bloggen blivit lidande samt att jag vet att det finns vissa personer som läser min blogg som har åsikter om vad jag skriver.
Men nu ska jag försöka bättra mig & se framåt...

En rolig sak är att jag har anmält mig till Bloggminglet 2013 som kommer att vara på Vildmarks hotellet i Kolmården.
JAg längtar så mycket att få träffa alla underbara mammor.

En annan rolig sak är att hela familjen ska åka ner till Skåne land över nyår för att träffa fam. Kvist.

1 kommentar:

  1. Du ska väl inte behöva be om ursäkt heller? Detta är ju din blogg, och där skriver du precis vad du vill.
    Stör sig folk på vad du skriver så får de väl skita i att läsa då!

    Kul i alla fall att du har några positiva saker att se fram emot :-)
    Kram!

    SvaraRadera