lördag 6 oktober 2012

Sitter i solen på stolen. 🌞

Är beordrad av P att bara sitta i solen & ta det lugnt så migränen inte kommer tillbaka.
Han har tagit hand om mig så mycket dessa dagar.
Men nu är jag tillbaka igen så på Måndag är allt som det ska, kommer att försöka att stressa mindre, fråga efter hjälp om jag behöver det, hålla mig borta från bråk & konflikter där jag känner att jag inte behöver vara med i & sen en massa saker till ska jag tänka på.
Kommer att ha medicinen med mig så jag kan snabbt ta den när jag behöver det.

3 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i vännen, stress är inte bra och man ska ta det lugnt och andas emllanåt! Har tänkt mycket på dig senaste dagarna. Finns för dig!

    SvaraRadera
  2. Men fy vad jobbigt att du mått så dåligt! Skönt att det är bättre i alla fall.
    Du vet vart jag finns om du behöver snacka lite eller så :-)

    SvaraRadera
  3. Usch.... Krya på dig bästa vännen. Bamsekramar <3

    SvaraRadera