onsdag 3 oktober 2012

Migrän...

Jag har haft huvudvärk till & från nu ca 2 månader & den brukar försvinna efter 1 dag en denna gång så försvann den inte & så har jag börjat känna att jag inte har lika mycket kraft i händerna.
Så i går blev det ett besök till akuten där dom tog en massa prover & så fick jag komma tillbaka i morse för att göra en hjärn röntgen.
Men som tur var så var det inget där, utan dom misstänker migrän samt ett virus för jag har även tappat lite av min känsel i armen samt att jag har försämrad balans.
Migrän kommer troligen från stress... detär nåt jag är både psykis & fysiskit.


Fick värk tabletter utskriva samt att jag ska vila resten av vecka så det blir till att vara hemma & vila så man kan jobba på måndag.


Sen vill jag tacka alla som har peppat mig via sms, här, fb mm när det gäller de tråkiga nyhterna jag fick förra veckan samt att jag skulle vara en dålig mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar