torsdag 4 oktober 2012

Bättre

I dag känns huvudet bättre men inte helt ok.
Men jag sov i ca 12 timmar utan att vaknat nåt i natt.
Så vila var nåt jag verkligen behövde.
Men jag märkte  i morse att det är nåt som inte stämmer med kroppen.
När jag gjorde röntgen i går så fick jag ta av mig mina örhängen & sen så glömde jag att sätta i dom men kom på det i morse.
När jag skulle försöka att sätta dom i hålen samt sätta fast ploppen & låsa fast dom så var det som om mina fingrar var jätte stora eller som jag hade vantar på mig.
Men det var ju nåt som läkaren märkte att jag hade lite svårt med koordinationen men när viruset i kroppen försvinner så ska jag vara som innan.

Men jag ska vara ärligen... de minuterna jag låg i hjärn röntgen var de värsta i mitt liv... an målar fan på vägen...
Jag var förberedd på det värsta... att mina barn skulle förlora sin mamma.
Så nu ska jag verkligen försöka att visa mina nära& kära vad dom betyder för mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar