lördag 1 september 2012

Viasat....

Jag vet att folk hatar att ringa FK pga av kö &  otrevlig persona.
För mig  är det VIASAT som får mig att bli galen.
Vi skaffade viasat i Nov-09.
Första halv året var det jätte bra men när sommaren kom så började bilden försvinna & hacka.
Jag ringer & får veta att jag får antingen själv gå upp på taket & fixa parabolen eller så skulle dom komma & göra det för 900 kr.
P klättrar upp fixar det, sen var det samma sak inom 2 v.
Sen när hösten kom så var det i stort sätt svart bild hela tiden.
Jag ringer för att se vad man kan göra, får som svar: vi kan inget göra.
Nov-11 ringer jag för att säga upp vårt abonomang för då hade vår bindningstid gått ut.
Ringer & ursäkta mitt språk..den jävla monga idioten som svarar VÄGRAR att accceptera uppsägningen utan han försöker att förlänga , jag skriker åt honom att jag vill inte förlänga det & säger att jag ringer en annan dag.

Sen tog det mig en ett innan jag fick tummen ur röven att ringa igen.
Ringer tillslut den 31/7, även då fick jag bråka om att säga upp det3 men efter ca 45min - 1 timmes " disckution" så blev det uppsagt.
Fick veta att det är 3 mån uppsäganing så jag skulle ha tv till 31/10.
I dag när jag ska kolla på tv så är det bara ena boxen som funkar, ringer igen till Viasat får då veta att den ena boxen är uppsagt from i dag & denn andra till sista okt.
Men den underbara tjej jag pratade med sa att hon skulle öppna boxen så vi skulle kunna använda båda tills 31/10.
Hon förståd inte varför man hade stängt av den ena boxen idag.
Så 5 min efter vi la på så hade vi bild igen.
Av alla idioter jag har pratat med på Viasat så fick jag äntligen prata med nån som hade nåt innanför pannbenet.
Tack igen du underbara person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar