lördag 22 september 2012

Trött

Jag vet att jag har skrivit detta förut men jag måste bara säga att jag blir så trött på vissa människor.
Att dom spelar att dom är trevliga när vissa är i närheten & sen när man träffar dom ensam så visar dom sin rätta sida.
Att dom tycker att man har ett så bra förhållande & sen gör allt för att förstöra det.
Att dom ska åsikter om vad som skrivs i bloggar.. passar det inte så läs inte då.
Den som har en blogg skriver vad den vill iden oavsett om det är bara bra saker eller blandat.
Att dom försöker bryta upp en familj.

Så nu har jag fått ut lite....

2 kommentarer:

  1. Usch vad är det för trista människor du har omkring dig?
    Hoppas det ordnar upp sig.

    SvaraRadera
  2. Energitjuvar ska man akta sig för! Helt rätt, skriv vad du vill för det här är ju faktiskt DITT forum!

    KRAM

    SvaraRadera