söndag 16 september 2012

Krossat hjärta.

Nu har jag jobbat ca 1 månad.
Under denna månad har jag insett att jag är världens sämsta mamma.
Har fått höra det..eller inte rakt ut utan fått höra det genon små pikar som:
* stackars dina barn som inte hinner träffa sin mamma.
* hur kan du lämna dom så många timmar.
* mår dina barn bra av att vara i från dig så länge.
* jag skulle aldrig kunna lämna mina barn....

Så jag åker hem ifrån varje morgon med gråten i  halsen...
Har pratat med P om detta & han stöttar mig.
Jag anser att hellre jobbar jag & får lön än att jag säger upp mig & får A-kassa.
Kommer ju att leta jobb här nere tills jag får ett.

1 kommentar:

  1. Du är absolut inte en dålig mamma!
    Den tanken får du försöka slå bort, och inte ta åt dig av folks kommentarer.
    Det är väl ingen som vill lämna sina barn, men man har ju inget val när man måste jobba?!

    Jag tycker att du är en väldigt bra mamma till dina barn!
    Kram!

    SvaraRadera