tisdag 24 juli 2012

Orolig.

I morgon är det dags att väga sig igen,men denna gång tror jag att jag inte har gått ner nåt.
I dag har vi varit på besök hos släktingar till P & där blev det att äta fast vi hade sagt att det skulle räcka med en kopp kaffe så hadedom fixad en kyckling sallad med ny bakat bröd & till efterrätt plättar med grädde & sylt o innantill skulle åka hem så var det rulltårts bakelse så vi rullade där i från.
Visst man behöver inte äta allt. Men samtidigt så när det gäller äldre släktingar så känns det som man måste det.
Så är det så att vågen visar plus i melon så vet jag varför & kommer att köra sten hårt öst vecka.

I morgon em så åker vi på kryssning det ska bli skoj, Noah längtar.
Nä nu kan jag inte sitta härmed.

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det är. Just när man är hos äldre så kan det ibland kännas som att de tar illa vid sig om man inte äter det de ställer fram.
    Men som du skrev, det är bara att ta nya tag till nästa vecka :-)

    SvaraRadera