måndag 2 juli 2012

Bibblan.

I dag var vi på bibblan för första gången med Noah.
Han var jätte duktig, satt & tittade i böcker medans jag plockade de vi skulle låna.
Jag är en riktig läs lus, fast nu under mamma ledigheten så har det inte3 blivit mycket läst så nu när jag ska börja jobba igen så kommer det att bli att läsa igen.
Och i längden så blir det dyrt att köpa nya böcker så nu ska jag låna böcker.
Vi kom hem med  4 böcker till mig... tror inte att det blir mycket läst nu under semstern kommer ha fullt upp med gullungarna.
Till Noah kom vi hem med massor av Pino & Alfons Åberg samt Bu & Bä.
Alfons & Pino är favvosarna.
Jag & P pratade om vi ska ta & boka en natt på Rica hotel så Noah kan leka i Alfons hörnan & allt som hör till.


Apropå nåt helt annat så kanske det har märkts att jg inte har haft nån större blogg lust, har knappt orkat läsa  eller kommnetera blogg som jag annars läser, men nu ska jag ta mig i kraggen & bättra mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar