onsdag 4 juli 2012

Glad...

Som jag skrev i måndags slistan så har jag börjat min vikt resa igen..,började förra onsdagen så i dag hade jag väg dag & jag blev glatt överraskade när jag ställde mig på den.
På 1 vecka har jag gått ner 3,1 kilo & då har jag även fuskat lite.
Som i går när vi var hos P´s kusin där jag åt äppel paj med glass.
Runt midjan har jag minskat 4 cm... så nu känner jag mig mer peppad att fortsätta.
Sen tror jag att man måste "fuska" lite, tror att kör man strikt diet så tröttnar man fortfarande men om man unar sig nåt nån gång så tror jag att man bara mår bra.
jag väntar att få börja träna igen men tänkte ta mig en cykel tur några ggr nu under sommaren.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt, duktig jobbat!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, duktig jobbat!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Duktig du är!
    Helt rätt, ha en dag i veckan då du får unna dig, det är mycket lättare att sköta sig de andra dagarna då ;-)

    SvaraRadera