tisdag 1 mars 2016

Tillbaka igen...

 Det var ett tag sen jag skrev, var säker på att att det var slut bloggat för mig, men jag känner att jag behöver bloggen.
För att kunna skriva av mig i bland.
Jag känner att jag behöver kunna att bara tömma mig på allt.

I dag har fått en liten tanke ställare.
Jag lyssnar på en massa olika poddar, i dag lyssnade jag på en där avsnittet handlade om hur olika sånger får oss att bli 15, 20 eller en vis ålder då den låten fanns i ens liv.

Det fick mig att fundera... Så nu har jag lyssnat på olika sånger på Spotify o blivit 20 år igen.
Jag kände olika lukter, känslor.
Jag blev glad, ledsen mm.
Fick även mig att sakna mina vänner mer än vad jag brukar göra.

En sång som får mig att åka tillbaka ca 15 år är en sång av Air supply som heter "making Love of nothing at all.
Den får mig att se hur jag satt på en säng i Aten med en av världens bästa o finaste vän, hur vi grät, skrattade.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar