lördag 19 mars 2016

På g igen...

I februari så hade jag oturen att stuka foten rejält.
Så mycket att jag gick med kryckor.
Så jag har längtat att komma i gång med träningen igen.
Och nu är snön borta.. Så i dag tog jag på mig skorna och tog en pw.
Hade förvarnat P om att han skulle vara redo att komma för att hämta mig i fall foten inte skulle klara det.
Jag gick i 45 min inte jätte snabbt som jag brukar men ändå fick jag upp flåset.
Foten klarade det så nästa gång så ska jag öka tempot.
Det är så skönt att komma ut o bara gå, släppa alla tankar fritt samt att jag lyssnar på olika podcast.
Så i i bland när jag går så skrattar jag så mycket att jag nästa kissar på mig....😄
Mitt mål till sommaren är att kanske gå ner en stl till i kläder har redan gått ner en samt att kanske kunna springa samma sträcka och att vem vet kanske till och med springa en lopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar