onsdag 19 november 2014

Lycklig..

I dag så kom rektorn på min skola och ville prata med mig så vi bokade in ett samtal efter mellis.
Var lite nervös inför vad hon ville.
Men det var ingen farligt hon ville bara erbjuda mig förlängning på min tjänst på skolan.
Och så klart så ta led jag så nu har jag fått förlängt till midsommar sen får vi se vad som händer sen.
Känns så skönt att veta att jag har jobb ett tag till.
Så i helgen så får jag fira lite extra på blogg middagen.

Så var det skönt att mina kollegor blev glada oxå att jag ska vara kvar.
För dom jag jobbar med på fritids vi funkar så bra i hop, vi tycker & tänker lika så vi kommer så bra överens om hur vi vill ha det samt hur vi vill jobba.
Men sen så kom vår arbets lagledare fram till mig & sa att nu så har hon ett krav på mig.
Att jag ska visa vad jag kan & inte vara så försiktigt.
Det roliga är ju att samma sak sa min underbara chef i Stockholm oxå så nu så måste jag väl göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar