söndag 16 november 2014

Bloggmiddagen.

I går fick jag ett roligt mess på FB.
Anna skickade & sa att jag har fått plats på bloggmiddagen som är på lördag.
Jag har stått på väntelistan men inte trott att så många ska hoppa av så att jag ska få,en plats men nu hade Jah turen på min sida...👍
Så på lördag ska jag träffa 39 bloggande tjejer på en resturang i gamla stan.

Anna & Ewa som har anordnat detta är så duktiga... 👍👍 tummen upp för er.
Förra året så kom jag där i från med 3 påsar med olika saker som som dom hade fixat i hop med hjälp av olika sponsorer.
Jag skulle gå,utan utan presenter oxå bara att få,sitta & prata med andra om olika saker utan att nån drar i en är bra för mig.

Ska berätta mer när jag varit där.
Så nu börjar ett nytt problem....
Vad ska man ha på sig.... Får väl vara naken😄
Nåt har man väl att ta på sig... En gammal säck....😄

1 kommentar:

  1. Jag hann inte ens byta om förra året och inte blir det någon galaklänning i år heller :-)

    SvaraRadera