måndag 22 september 2014

Vilken dag....

Jag har fördelen att ha 2 sovmorgnar i vecka eller vissa veckor 3 st.
Men denna var min med 2 st.
Då börjar kl 9.00 på måndag & ska då börja med gympa i sporthallen så då kan jag lämna barnen kl 8.45 för att sen bara åka till sporthallen.
I kl 7.30 så blir jag inringt att komma så fort som möjligt.
Det var bara att kasta sig med barnen i bilen för att kasta in dom på fsk.
Nu har jag sån tur att personalen på fsk vet att jag inte skulle göra så om det inte var riktigt viktigt.
Men på min rast så ringde jag till fsk & bad om ursäkt att jag inte ringde innan för att kolla om det var ok att jag lämnade mina ❤️ ca 45 min tidigare än jag har skrivit.
Men fick då som svar att det var ok & att dom vet  hur det ärbart jobba inom barnomsorgen.
När jag väl kommer till jobbet så är det fullt krig mellan vissa av mina kollegor.
Det blir så när vissa tror att det är dom som bestämmer även fast chefen har sagt hur vi ska lösa dagen.

Men skit samma dagen blev bra för alla tillslut.
Och så fick jag veta att jag hade vunnit en tävling inne hos en blogg kompis så nu ska jag vänta på att min vinst ska komma ner i lådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar