tisdag 30 september 2014

Snart dags igen...

På fredag morgon så åker kag och mina 2 ❤️till Stockholm.
Noah ska gå på slottet med morfar, Emma ska gå på Junibacken med mormor.
Själv ska jag gå på underbara barn mässan med Anki. Nästa år så ska vi försöka få i hop det att även Millan kan gå med oss.
När jag är klar där så har jag tänkt att åka till världens bästa fsk.... Bäret...
När jag är uppe en vardag så måste jag åka dit för att kolla hur är allt är.
Sen på kvällen kommer P upp för att på lördags så är det dags för Lennox att döpas.
Det ska bli jätte skoj men det jag ser mest i mot är att få träffa mina kära bästa vänner.
Så nu i kväll så har jag kollat lite vad man ska ha på sig samt vad barnen ska ha på sig.
Så nu tror jag att allt är klart.
Present är fixat behöver bara slå in den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar