onsdag 1 maj 2013

Valborg & 1:a maj..

I går p valborg så jobbade jag till 12 sen så sprang jag till bussen så jag skulle hinna med tåget hem & slippa vänta på nästa som skulle gå 2 timmar sernare.
Som tur var så hann jag.
Hela vägen hem satt jag som på  nålar & hade massor av fjärilar i magen.
Vet att det låter knäppt att känna så bara för att få komma hem & hämta sina barn på fsk.
Men nu är det ju så att jag aldrig får göra det så nu när jag kunde det så betyde det allt för mig.
Så nu längtar jag tills på onsdag då jag får hämta dom igen.

När dom var hämtade så tog vi en mys fika på lager för att sen åka hem & baka en kladdkaka.
Noah hade sett dom baka en sån på tv & frågade mig om vi kunde göra en.

På kvällen så tog jag & noah bilen & åkte bort till mellösa för att titta på elden, det var nåt som han tyckte jag spännade.

I dag så har jag rensat i trädgården hela dagen, krattat löv & klippt buskar så jag är aldelles mör i armarna.
Det är lite jobbigt att fixa i trädgården i blanf pga av att som vissa vet så bor vi ju i P´s farmor & farfars hus.
Och P harju en kusin som oxå har tillbringat tid här som lite så i bland så kan jag känna att jag förstör huset eller trädgården när jag fixar men jag hoppas att hon förstår att det inte är det jag gör utan att jag gör det till vårt hem & jag skulle aldrig förstöra nåt.
Sem så var det bara att fixa matsäck inför utflykten i morgon med jobbet.
Det ska bli skönt att sluta tidigt i morgon så man hinner hem & packa allt som ska med till stockholm i helgen då vi ska titta när P & min syrra ska springa Kungsholme  runt.
Är lite små sugen på att oxå anmäla mig till nåt lopp så man har en lite morot så man kommer i gång med träningen.

 Nä nu kan jag inte sitta här mer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar