måndag 27 maj 2013

Förstörd eftermiddag.

När Emma hade sovit klart så gick vi ut för att leka lite.
Noah frågade om vi kunde åka till lekparken så vi gjorde det.
När vi kom dit så var det några andra barn där lite äldre än Noah men inte så mycket.
Vi hann börja gunga så ser jag att barnen är på väg mot parkeringen men tänker inte mer på det.
Så tittar jag bort mot dom & ser då hur ett av barnen klättrar upp & ställer sig på motor huven på min bil.
Så jag skrek till va ner.
Måste säga att det var tur att jag inte var närmare för då hade jag nog slittit ner honom.
strax efter det så säger Noah: mamma nu vill jag åka hem.
Jag tror att han  blev lite rädd för han har aldrig sett eller hört mig vara så arg.

Och nu när han skulle berätta det för P så såg man att han var orolig att jag skulle bli arg igen men vi sa att han har inte gjort nåt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar