torsdag 16 augusti 2012

Underbara sambo.

Som sagt så började jag ju att jobba igen i måndags efter ha varit mammaledig.
P är hemma nu med Emma.
Eftersom jag pendlar så måste ja åka hem ifrån ganska tidigt & kommer hem på kvällen.
När jag åker så sover fortfarande resten av familjen & när jag kommer hem så sover Emma & Noah ska gå & lägga sig.
Så det har varit lite jobbigt. är glad att jag har hunnit krama Noah innan har somnat men Emma får jag bara titta på.
Men i går när jag kom hem så stog Noah vid dörren & Emma i fönstret, så då blev det kram kalas.
Emma & jag vi kramdes så det kommer att räcka till helgen.
P hade hållt Emma vaken så att jag kunde få krama henne lite.
jag har en underbar sambo.

1 kommentar:

  1. Vad gulligt av honom... Jag hade börjat gråta av glädje... Blir tårögd bara jag tänker på din lycka när du såg att bägge var uppe... Men du vet hur blödig jag är...
    Kram C

    SvaraRadera