söndag 12 augusti 2012

Ångest/oro/sorg...

Det finns massor av ord som beskriver hur jag känner inför attgå tillbaka till jobbet igen efter nästa 1 ½ års frånvaro.
Det började ju med att jag var sjukskriven i största del av graviditeten med Emma & sen så var det ju mammaledighet.
Det kommer att kännas att lämna mina änglar i morgon fast jag vet att dom har det bra med P.

Efter jobbet i morgon så ska jagn faktist ta fika med en gammal vän... ja kors i taket att hon har tid för lilla mig.

Så hoppas jag att min blogg lust kommer tillbaka nu när man går tillbaka till rutinerna igen.
Det har varit mycket som har påverkat den  nu under sommaren, som tex falska människor i min närhet mm.

Nu ska jag umgås med mina barn innan det är dags för att bada & sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar