torsdag 23 februari 2012

Föräldra träff.

I dag var jag & Emma på vår första föräldra träff.
Vi kommer att vara 8 st mammor med barn, men i dag var vi bara 4 st pga av sjukdom.
Vi började med att berätta lite om oss själva & sen vad vi vill ha ut av dessa träffar & om det var nåt specielt vi ville ta upp.
Sen gick vi igenom våra förlossningar.
Efter det var det dags för lite barn massage & sen hem gång.
Allt var bra tills jag skulle berätta om Emmas förlossning då satte hon i gång att skrika men lugnade ner sig ganska fort tills vi skulle ha massage.
Det var hon väldigt trött för denna lilla dam hade då varit vaken sen kl 6.30 i morse men en lite kort lur på ca 10 min på vägen ner till träffen.
Så jag hoppas att hon kommer att vara på bättre humör nästa gång.
För hon somnade så fort vi satt oss i bilen & sen sov i 2 timmar & var som en sol när hon vaknade.
Så i stället för att åka hem & bara hinna vara hemma ca 30 min innan det är dags att hämta Noah så tog jag en lunch på Lager & hann även taen snabb runda inne i butiken Oxå.
Hittade en del saker som jag ska köpa till Noah & Emma.
Nästa torsdag är det dags att träffa igen.

Sist men inte minst så måste jag skicka en massa gratulationer till kronprinsessan & prins Daniel som fick en egen prinsessa i morse.
Grattis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar