onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag.

I går var det alla hjärtans dag.
Vi bestämde oss för att fira den i helgen i stället så vi kan mysa riktigt ordentligt.
Det var drop in fika på Noahs förskola i går så både jag & P kom dit & fikade.
Tror att Noah tyckte det var extra roligt att P oxå kom dit.

Men jag fick en jätte fin present av P i morse... alla kanske inte tycker det men jag tyckte det.
Det kom en massa snö i natt så min bil var helt insnöad i morse så man såg den knappt.
Men då på morgonen innan P åkte till jobbet så skottade han fram den samt körde fram den så att jag inte skulle behöva fastna i snön.
Jag tycker att det var en fin present.

Men snön faller fortfarande så jag kommer nog få skotta fram bilen när jag ska åka & hämta Noah.

Emma min lilla smula hon har börjat prata mer & mer, man kan vakna på natten av att hon ligger i sin säng & pratar för fullt.
Så vill hon att man ska ligga brevid henne i gymet, hon tycker inte att det är roligt att ligga där själv.
sen så kämpar hon för fullt för att vända sig igen, men nu så ska vi se till att det inte är från soffan...

1 kommentar: