fredag 17 juli 2015

Äntligen...

Det är jobbigt när ens vänner & släkt bor lite här & var i landet.
Så när det är högtider eller längre helger samt semester så åker Manhattan & dit för att träffa alla.
Vi åker oftas upp till mina föräldrar vid högtider & då åker P's kusin till sina föräldrar så vi missar alltid varandra men nu har vi äntligen bokat en träff så det ska bli så roligt att träffa dom.
P och barnen träffade dom förra sommaren när jag jig jobbade men innan dess har vi inte sett varandra på ca 1,5 år.

Nu hoppas jag att jag kan kan träffa min bästa vän A när vi åker upp & självklart så skulle jag vilja träffa min andra bästa vän oxå men det vet jag att jag inte kan för hon åker till Spanien med familj mendet blir förhoppnings vis nån gång under hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar