onsdag 3 december 2014

Bråk

I dag var en jobbig dag på jobbet.
Det blev bråk om min rast... 
Jag jobbar 7.30-16.30 så jag måste ha rast både enligt facket o min hjärna.
Så vi försökte så att alla skulle bli nöjda men alla blev sura i stället. 
Så det var jobbigt att sen jobba tillsammans när ilskan ligger där o gror.
Men jag o min fm kollega pratade sen o sa att vi ska mötas halv vägs samt kolla dag för dag o se när det passar med rast.
Det tråkiga är ju att det fortfarande är folk som är sura. 

1 kommentar:

  1. Vad är det för kollegor du har?! Självklart ska du ha rast!! Hos oss är det så att jobbar du 5 Tim eller mindre har du ingen rast, men jobbar du mer än 5 timmar ska du enligt lag o facket ha rast!
    Så kämpa på min vän!
    Vilka nötter, hur kan man gå o sura över sådana saker?!?!
    Idioter!!!
    Blir bara så arg när jag hör sånt här!
    Kram C

    SvaraRadera