fredag 21 mars 2014

Ensam hemma....

I dag skulle hela familjen komma upp hit till mina föräldrar för att i morgon skulle vi fira min syster som fylle r år idag.
Men i morse så mådde inte P så bra så vi sa att vi skulle höras under dagen.
Jag ringde när jag slutade & P sa att han inte kände sig 100% så dom skulle inte komma hit idag utan i morgon.
Så nu sitter jag ensam i mina föräldrars lgh (dom är borta på semester).
Jag känne rmig verkligen ensam ingen som vill kramas eller att prata med.
Det känns som nåt fattas mig.
Jag känner så för alla separerade föräldrar nu... Jag tror inte jag skulle klara mig utan mina barn eller P.
Visst kan det vara skönt att vara ensam & bara läsa en bok eller titta på tv när jag är hemma men då vet jag att  alla kommer om en stund.
Nu får jag vänta tills i morgon.



Sist måste jag bara skriva:


Hipp hipp hurra för världens bästa syster i dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar