söndag 6 oktober 2013

Lördagen...

Lördagen tillbringade jag först med att försöka få med alla saker från fredagen.... fick låna en väska av mina föräldrar...
Sen tog jag tåget till Älvsjö för att gå på Underbara barn mässa.
Mötte upp med andra bästa kompis på tåget....
Vet att jag inte har nämt henne så mycket här & det är pga att vi ses sällan samt att jag inte vet om hon vill "finnas" i min blogg.
Hon väntar ju sin första lilla så hon fick nog en del tips på mässa där hon kunde kolla på olika saker samt fick några prover.
Det var så roligt att träffa henne & hoppas att det inte tar för lång tid innan vi ses igen.
När vi var klara så åkte jag in till stan för att möta mamma & Noah.
Noah tyckte det var jätteroligt att dra väskan så han gjorde det nästan hela tiden.
Sen väl hemma så myste vi hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar