söndag 18 augusti 2013

Ont så in i norden.

Som jag har skrivit för så har jag ju fått inlägg i skorna som jag ska ha på mig.
Fick ju veta att jag skulle få lite värk i benen mm för att kroppen inte är van, så nu i vecka har jag ju gått med skorna hela dagarna så i torsdags så hade jag så ont  så jag bestämde mig att ta mina andra skor på fredag & lördag.
Det jag inte tänkte på var ju att jag skulle stå & gå så mycket i går när jag var inne stan för att kolla när P & noah skulle springa så nu har jag så ont i hela höger sida an kroppen.
Jag kan knappt gå eller röra mig för då känns det som om nån sätter knivar i kroppen så nu blir det soffläge här resten av kvällen så jag kan ta hand om Emma & Noah i morgon.

Noah tyckte det var så roligt att springa i går så han längtar redan till nästa år & då ska Emma oxå få springa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar